Pomysły na posiłki wspierające równowagę hormonalną

ŻYWNOŚĆ jest niezbędnym elementem wsparcia prawidłowej pracy układu hormonalnego, a „odżywianie” Twoich hormonów może być super pyszne i proste!

Jak wygląda jednodniowy jadłospis, który wspiera delikatne hormony a do tego dania są szybkie w przygotowaniu? 🤔

Już podpowiadam 🤗 – wprowadź do swojego menu mieszankę węglowodanów złożonych, pełnowartościowego białka i zdrowych tłuszczów ➕ dodaj dużą ilość koloru, aby zapewnić przeciwutleniacze, błonnik i witaminy.

💡Oto kilka moich pomysłów dla Was – na posiłki w ciągu dnia, które wspierają prawidłową pracę hormonów, bo kiedy posiłki są zbilansowane… hormony też są w równowadze ⬇️

🍹 Śniadanie: smoothie z jagodami/borówkami na jogurcie naturalnym z dodatkiem masła orzechowego i liści szpinaku/ jarmużu.

🥒 II śniadanie: hummus ze słupkami warzyw – papryka, ogórek, marchew.

🐟 Obiad: pieczony łosoś z gotowanym na parze szpinakiem i zielonym groszkiem i ziemniakami z wody.

🥙 Kolacja: kolorowa sałatka z kaszą bulgur/komosą ryżową, ulubionymi warzywami i jajkami na twardo.

***

Chcesz być na bieżąco, nie przegapić kolejnych wartościowych artykułów oraz pysznych przepisów?

 Chcesz wiedzieć, co się u mnie dzieje?

Obserwuj mój Instagram, dołącz do mnie na Facebooku!

Zapraszam! 

***

1

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *